onsdag 27 mars 2013

legday

Jajjemen, idag köttade vi ben. Dock inte på samma tunga vikter som vanligt. Men kommer ha träningsvärk så det räcker och blir över ändå tror. Speciellt efter utfallen i smithmaskin. Var lite roligt på gymmet idag då en tjej som stod en bit bort och gick på crosstrainerna ropade till oss att det finns ett nackskydd för stången, jo jag vet sa jag, jag tog precis bort det.. Efter en stund kom hon till oss sa: Alltså förlåt tjejer, inte för att vara dum eller så men ni borde använda skyddet på stången! Det är inte alls bra för era nackar. Okej sa jag men jag tävlar i det här och har aldrig haft problem och har eller aldrig hört om någon som har haft problem. Då sa hon att hon pysslade med bodybuildning och inte var så insatt och vände på klacken. (tjejen i fråga såg inte heller ut att ha en muskel på kroppen).
Jag själv tycker det är jätte bra att gå fram och tipsa andra om råd eller hjälp med vissa övningar som man ser blir felgjorda men jag menar. Jag öppnar fan inte käften om sånt som jag inte kan!

Dagens visa ord
/Frida


Inga kommentarer: