onsdag 3 april 2013

med min vanliga tur

Idag gick jag, som sagt upp tidigt för att hinna med promenad och sen ett benpass innan föreläsningen. Om jag bara att hade kollat rätt datum på schemat så hade jag sett att det var igår föreläsningen var och inte idag. Men men, det gjorde inte så mycket. Härligt väder och ett tidigt gympass gjorde min dag helt okej ändå. Gick bra med benen idag, har ju tänkt att dra ner vikterna när jag kör ben i hopp om att dom ska bli lite mindre .. Men vete fan om jag pallar köra med lätta vikter i längden. Känns riktigt skönt att vara tillbaka och att jag hittat ett gym som funkar för mig nu!

Snart väntar matlagning, yes, det är sant. Idag är det jag som står för middagen och det är köttfärssås som ska tillagas ;) Efter det kommer det två stycken och kollar på bilen så håller alla tummar för att någon av dom vill ha den.

/Frida

Inga kommentarer: