torsdag 10 september 2009

skjut baby, skjut!

Shit vilken rolig vecka vi haft nu.
Vi har skjutit skarpt och kastat handgranater i skogen, riktigt skoj!
Dessutom fys varje kväll vilket faktiskt har känns väldigt bra det med.
Bl.a sprang jag, ihreskog och granmar milen i tisdags på 51 minuter, helt okej :)
Ingemarsson har dissat mig och åkt till Skövde vilket inte känns helt bra men nästa helg blir jag med henne hem och det känns aaasbra :D

Har inte riktigt haft tid att tänka på jobbiga grejer heller, har lyckats fokusera på det jag borde
även om vissa olämpliga tankar dyker upp ibland. men jag tänker på dig och önskar dig allt gott i världen.

Imorgon åker jag hem och ska spendera helgen med min bästa vän maria och världens bästa mamma och pappa, i love u <3

Sov gott världen, det ska jag.

/F

Inga kommentarer: