måndag 22 april 2013

en måndag med kursstart och trötthet

Japp, de märks att det är måndag och det har varit en lång helg!
Första dagen på universitetet på många veckor var det också. Tror det här kommer bli en mycket intressantare kurs än förra, förhoppningvis. Förutom turen till uni har det inte varit mycket knop i mig idag.
Inhandlade sushi, till mig, och några till Anna och Peter som kommer hem med barnen från Madeira inatt!
Några promenader, tvätt och städ har det hunnit bli också men ingen träning idag. Laddar upp som aldrig förr inför ryggpasset imorgon. Pepp! Har ett nytt tränings och kostupplägg på G, ska bli grymt att prova och det tackar jag Mathilda för! :) Gör även sista natten i mitt rum här på torsvikssvängen inatt, känns konstigt och lite läskigt att jag nu faktiskt bor i Stockholm. Jag har min adress hit och jag har inte längre något hem någon annanstans än just här. Tack och lov för att iaf en av mina vapendragare är här och stöttar mig. #hundnörd#javisst

Jag tackar för mig, återkommer imorgon!
/F





Inga kommentarer: