torsdag 18 april 2013

kär vän och bra pass

Idag skickade jag in hemtentan och firade det med sushi och skönt bröst pass!

Körde i bänken idag, inte mer än 50 och 55 kg men har inte kört så mycket bänk på sistone och när jag inte längre har Alexis som står och passar är det svårt att lassa på för mycket. Men det kändes bra och jag känner mig rätt stark nu ändå.

Avslutade dessutom dagen med att prata med min underbara vän Mathilda och oj vad sugen jag blev på att tävla igen och oj vad skönt det var att få prata med henne (och adam) igen :) Skulle vara såå roligt att få träna och bara hänga med den störtsköna bruden snart!

Nu ska jag njuta några minuter i soffan innan sängen.
Imorn blir det träning och middag med Caroline, och på lördag kommer mina absoluta favoritföräldrar hit och hjälper mig att flytta <3 p="">
/Frida


1 kommentar:

Mathilda sa...

Du är grym Frida!!!
du gör mig så himla glad och ger mig så mycket energi, önskade vi kunde ses snart!