tisdag 16 april 2013

hemtenta varvat med gym

Tillbaka i Stockholm efter ett par dagar i Arvika där jag planerade vad mor och far ska ta med sig upp hit nästa helg när det är dags för mig att flytta! Har även fått jobb!!! På kriminalvården i Sollentuna, lycklig tjej är jag nu. Känns så himla skönt att det efter mycket om och men börjar ordna sig upp. Sitter även med hemtentan just nu som också går helt okej. Jag har väl gjort roligare saker, visserligen, men första gången på isch en månad som vi faktistk behöver plugga så det känns bra att fördriva dagarna med något annat än träningen. Som förövrigt går galet bra just nu, är inne på tredje veckan med kreatinet nu och jag tror mig verkligen känna att jag blir starkare och starkare för varje dag. Axel och biceps passet igår som brukar vara ett drygt och rätt tråkigt pass för mig kändes helt sjukt och galet bra då jag kunde öka vikterna i flera övningar. Nu väntar jag in Carrro för några timmars plugg innan ett gympass i eftermiddag.

/Frida





Kanske börjar det hända någonting med min kropp så att jag får nå lite mål inför sommaren! :D

Inga kommentarer: