torsdag 2 maj 2013

still sick

Ja, med min vanliga tur åkte jag ju på århundradets förkylning, förmodligen blandat med lite allergi.
Vilket jag aldrig märkt av förut, men så här två veckor innan tävligen tyckte världen att det var min tur.
Det betyder att jag har varit sängliggandes sen i lördags. Känns lagom roligt.
Fortfarande täppt men hade vart skoj att försöka sig på ett bänkpass imorgon eller senast lördag.
Bänkade hur som 3x3 på 60kg i fredags för att kolla av läget. Det gick hur bra som helst så hoppas att mitt starka självförtroende och en jävla massa mat ska göra att jag fixar tävlingen iaf.

Jag gjorde även min första arbetsdag idag, kommer bli grymt.
Kommer blir en grym sommar, min första sommar i Stockholm.
Kan ju inte bli annnat ;)

Hade vart trevligt med ett roligare avslut på en annars jävligt bra dag men man kan ju inte få allt!
Tar min vapendragare, några liter vatten och gömmer mig under täcket en natt till och hoppas på en mirakalös vändning vad gäller min täppta nästa tills imorgon.

til´ we meet again
/F

Inga kommentarer: