måndag 6 maj 2013

Jo nej, förkylningen, allergin eller vad det nu kan vara håller sig fortfaranade kvar. Dock är jag mycket bättre! Körde ett pass igår och jag vill nästan kunna säga att jag kommer klara kvalgränsen på lördag. Sen vet jag att mina tävlingsnerver inte är att leka med men jag känner att jag har lite styrka kvar fortfarande :)
Eftersom att jag gick och blev sjuk så där två veckor innan tävling blir det ändå att jag måste köra några pass den här veckan trots att jag brukar vila sista veckan innan tävling men vill ändå ha kört på vikten några gånger till innan tävlingsdags. Men idag blev det vilodag från träningen och istället sitter jag och läser igenom 200 sidor i en bok som jag ska ha läst tills imorgon. Det finns helt klart roligare saker som jag skulle kunnat ägna mig åt men trots allt är denna boken mycket mer intressant än andra som jag har behövt läsa igenom.

Har dock tagit mig igenom hälften nu, bara 100 sidor kvar och kvällen är ung!

/F

2 kommentarer:

Moa sa...

Vart är det ni ska vara ? :P

Frida sa...

jag säger till dig så fort jag har koll på det moos :D