söndag 2 juni 2013

ledig helg

Ja, den här veckans träning kan jag inte vara annat än sjukt nöjd med. Avslutade träningsveckan med ett ryggpass och löpning på fredag förmiddag innan det var dag att svida om till klänning (det är sant, jag. hade. klänning. på. mig) och fira Annas promovering. Så ja, jag firade med en eller två öl. Men det är ju faktiskt sommar. Vilken är en hemskt dålig ursäkt men jag ville, och det var gott. Vilade även lördag och söndag då jag känner att min kropp behövde ha två dagars återhämtning. Är tillbaka imorgon starkare än förra veckan förhoppningsvis. Ska dessutom ta mig igenom en för jävla jobbig hemtenta. Ska fortfarande gå ner tre kg och hinna hem till Karlskoga nästa helg för att även fira Elins examen. Det är mycket nu, men det är så vi gillar att ha det. Nu ska jag gå ut i solen med mina bebisar, äta nån riktigt god mat och njuta av söndagkvällen innan en helvetesvecka med en helvetes hemtenta. Wish me luck!

/F


Plötsligt händer det!

Inga kommentarer: