onsdag 29 maj 2013

underbart tryck

Träningen går bara framåt och framåt. Känns så jävla underbart att kunna öka lite mer för varje gång och känna sig lite starkare för varje gång. Ett grymt ryggpass klarade jag av i måndags och i går var det axlar och biceps. Måndagens pass kan vara det bästa ryggpasset jag gjort på riktigt, riktigt länge. Chins är en gammal favorit men som jag inte tränat ordentligt på evigheter så tänkte att det var dags att prova lite i måndags, det slutade med 7-5-5-5. Inga wow set men var skönt att veta att jag fortfarande kunde få upp några stycken!

Idag väntar en dag på gärdet och veterandag och klättra lite på 90 vagnen som Björkstrand har kört dit ;)
Löpning och förhoppningsvis ett benpass ska också klämmas in.

Hoppas ni får en grym, grym (tränings) dag!

Dagens form. Inte mycket att hänga i granen än kanske 
men fortsätter jag så här kommer det bli hur bra som helst.
är min förhoppning ;)

Inga kommentarer: